نفرین
نوشته شده توسط : مهیار

 

نفرین

تویی آن یکتا و من عاشقترینم در جهان

من سراپا عشقم و رویم به روی آسمان

تا تو نزدیک و همراهم شوی

وز غم دوری تو دیگر نباشم در فغان

راه تو از راه من آسانتر و راحتتر

چونکه تو عاشق نبودی نیستی در این زمان

گر می خواهی از ته دل برکسی نفرین کنی

آرزو کن تا که عاشق شود آن هم مثل تو کلان

من نمی دانم نفرین چه کسی از روی چه بود

هر چه بود دست مریزاد این دعا بوده همان

یار من ای یار زیبا وصبورو ماه من

من دگر عاشقترینم

گر چه تو عاشق نخواهی شد

ولی یارم بمان

 





:: موضوعات مرتبط: نفرین , ,
:: بازدید از این مطلب : 959
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: