کاش
نوشته شده توسط : مهیار

 

کاش

به صفای روی تو

به هوای موی تو

به صداقت صدات

دل من تنگ شده

به خماری چشات

به قشنگی نگات

به صفای اون دلت

دل من تنگ شده

انقدر تنگ شده

که داره می ترکه

کاشکی من اشک بودم

توی اون چشای تو

کاشکی من خاک بودم

زیراون پاهای تو

کاشکی من برف بودم

روی اون موهای تو

یا که یک ماهی بودم

توی تنگ خونتون

کاشکی من باغچه بودم

تا ازم گل می چیدی

کاشکی تو کمتر از این ناز بودی

کاشکی تو کمتر از اینها توی دل جا داشتی

کاشکی اصلا ترو من نمی دیدم

ولی افسوس نمی شه

عوضش هرچی که بیشتر می گذره

چشمای منتظرم

بیشتراز گذشته ها منتظر تو می مونه

بیشتر از گذشته ها شعر رسیدن می خونه

 





:: موضوعات مرتبط: کاش , ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» کاش
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: